Happy birthday farah.
Birthday? Hmm among our family, my birthday is the bad one. Sebab? Birthday org lain, aku la yg paling beriya belikan keje or wtv yg buatkn diowg rase happy at least. Mine? I hope tarikh nih lupus daripada calendar. Sedih because i tot if balik rumah maybe diowg buat sth, if no cake or present, at least mknn yg sedap ke...tpi sunyi je like nothing happen. Haihh kesiannye kau, farah. Owh birthday kali nih agak sadis sebab after buat statutory audit (alone without partner), singgah kl sentral, pegi kfc, beli twister meal, duduk kat luar sambil bawak handbag and bag laptop, makan sorang2. Kesian lagi kau farah. Cepat2 delete tarikh nih. Nasib baik jugak kerja, at least kurang sikit lonely tuh. i guess next month takyahla kek ye? Wish pown cukupla. *bodohla farah, bende remeh pown nk nangis.
Thanks to syafiqrah because belanja starbuck which sgt bertuah sbb order medium size, ade orang salah amik kitowg punye, and kami dpt yg large (nasib baik sedap haha)
And also to fb friends yg wish.
To family abg di yg bawak keluar mkn walaupown tak taw hari tuh birthday saya.
And ain, who is always be the first yg wish.
And u mr jemah aka adam, thank so much sbb ingat my birthday. Terharu sgt :)
Birthday? I hope jgn jatuh on weekend sbb tak sanggup nak menahan rase sedih.
Bye.
2012-02-17
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 fingers:
Post a Comment