pelik sangat, indirect person lagi teruk daripada direct person. teruk not in the sense of diri korang or watsoever, just the relationship buat masa sekarang nih.
see? saya dah admit salah saya, even nak defence diri sendiri pown dah tak mampu da..takde istilah ego tinggi dah sebab saya tahu ego saya da amat rendah and even you guys talked about that kan? so apa lagi masalahnye skrg nih? ive tried to talk to u, but u just ignore it. still, salah saya kan? sebab tak ikhlas or tak bersungguh? i know, semuanye sebab saya. if saya tak buat 'perangai' tuh confirm between us takde masalah kan? but yeah, salah saya.
i know korang still bercakap pasal hal nih kat twitter kan? korang boleh cakap anything about this sebab saya takde twitter so i cant stalk korang.
haihhh malangnye nasib kau nih farah.
cant we just stop all this nonsense?
4 fingers:
yup,nothg will change. dun let those immature act affect u. go on, coz lma klmaan dorg reti pnat. juz b urself n u dun hev to change the way u r. juz let them b..
sayangnye takde button like sebab rase nak likeeeee ur comment.
btw, it did affect me, a bit la. dulu saya kecoh2 sekarang tak dah. pendiam sangat da
jgn smpy beri kesan kat peljrn sudah....n yg pntg dlm hal mcm ni sabar....
insyaallah i will.
thanks so much :)
Post a Comment