owhh shit jadual dah keluar. tp macam bengang la jugakk kan sebab jadual nye yg macam suckkk !
walaup0wn kitowg abis awal seminggu kan
tp masalah nye gap nye tuh, fullamak. memang terlampau best la.
no gap at all, and ade yg sehari je. shiitt !
ok, redha.
cepatt la study ngekk !
ngekk farah ! *like he said*
bye
2009-10-10
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 fingers:
Post a Comment