Pages

2009-09-10

.stop la.

talk with farah at 19:28
ok.
saya tetiba rase macam apa yang saya wat nih sgt stupid. penekanan, SANGAT STUPID.
wateve it is, saya malas dah nak layan stupid thing nih.
haha. macam buduh.
melayan orang yang sgt emosional.
hahaha.
memang ia nya semakin teruk walaup0wn xtaw for wat reason.

ok saya memang buduh melayan benda alah nih.
saya penat tapi saya xtaw kenapa.

ok post nih nmpak macam kelam kabut dan merepek2 tapi begitu otak saya.
saya tahu otak saya sgt berserabut dengan macam2 perkara.
im not having any problem tapi people suka bagi trouble kat saya
yang membuatkan saya memikirkan perkara itu dan membuat seolah2 itu adalah problem saya.
aihh..*sigh berat sgt*

bye.

0 fingers:

 

tic toc Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare