ni yang susah nih if dah laptop depan mata. buku qmt kat sebelah.aduh cmner nk blaja?hancuss. mmg xkan ada harapan utk blaja.xpe2,pasni stop sume n stat bukak buku.adehh.
k,this story lak
pengalaman sy bersama housemates saya bersama bus
every friday at 1.50pm kitowg akan menapak ke bustop utuk ke induk[uitm shah alam] untuk menghadiri kokurikulum gamelan[ecehcehceh][bluweekk]
pengalaman2 kami:
1)smpai je kat bustop, bus dah smpai.we're soo lucky as we dont have 2 wait 4 a longer time la kan *syukursyukursyukur*
2)plan nk g awal sbb ade test. so nk practise la konon nye. xde klas ari jumaat bcoz of the common week test. so dlm 12.30pm dah tggu bus. luckily ade bus la walaup0wn agak lewat dlm 1300. but then nek gak la, but then kat dlm induk 2 kitowg di tgglkan tgh2 jln. about half way la jugak. perghh giler jauh.
3)nk balik ke puncak. bese nek bus 603 ke seks.2 tp ntah cmner ternaik lak bus 604. mula2 nek cm ah pelik dah. jln mane lak die lalu nih. so wat dunno jela. then sampai kat tmpat last die stop. c driver bus tnye kitowg, 'nk g mane' ngn penuh confident nye kitowg ckp 'g seks2 la'
then die ckp la..'2 bus 603[pronounce in eng k] bukan 604' adush. pap, tepuk dahi. cmner nih..dahla nk balik cepat. hampehh. driver 2 tmbh 'kalo korg tggu cni, berjggut la korg tggu' smbil wat aksi pegang jggut.
4)nk g. stat tggu cm bese la 1.50pm tggu pnye tggu..dah hampir xnk g klas 2. batal kan je. dah la nk ujan. renyai2 dah. dalam kul 2.35pm++ bru grak. hampeh. 2 p0wn mulanye xnk anta sampai kolej seroja. kuang asam. dah lambt nih!
5)g pkns, shopping la konon. nk balik nih. punye la rmai owg nk nek bus 2..plastik brg kat tgn.agak berat la. dahla ade botol kaca. tertolak2 nk masok. pika p0wn tolak aku nih masok so dat dpt tmpt duduk. dah hmpir masok tp plastik tersangkut lak. ntah buntot sape ntah g himpit plastik 2. nsb bek xrentap. kalo x pecah botol jem. dlm bus tergelak2 sakan. owg tgk je..[pe tgk2??]
6)balik from induk. sggh pkns jap. saje jln2. beli novel. sementara tggu bus, bace la. almk best la pulak. bus smpai. cepat2!! k, nek je dah spot la tmpt duduk belakang. privacy la konon. pika kat belakang. ngn penuh confident je jln nk g duduk. skali duduk, hmpir terbalik lak kerusi bus 2.jongkang jungkit. adush!! bodo nye kerusi. *malumalumalu gilew* pika?? gelak sakan. kuang asam ko pika!
2 jela yg dpt di ingati
if ade lagi aku citer lagi
huhuhu
study!
..life is much easier if we take it as not a burden
0 fingers:
Post a Comment