weyh,aku sgt bengang ngn ko.ko ingt ko 2 sape sesuka ati nk kutuk2 skolah aku?w/pown setakat kutuk lagu je tp xyah r.pe?ko ingt lagu skolah ko 2 best sgt ke?eh helo0..xyahla berlagak.kalo skolah ko penah listed dlm top10 ke,top5 ker..xpe gak.tp skolah aku ye.n batch aku lak 2.so wat??
serius,ko jgn berlagak ko 2 bgus in everything.pe?ko ingat ngn perangai ko 2 sekarang sume owg xde probs la ngn ko??
ko taw x aku sgt2 TAK suka ko!
sore ko p0wn xsedap la beb!
menyampah kowt tgk!
sgt2 menyampah!
4 fingers:
chill la beb. cooll :)
eh..hye..
bngang kt sape 2??
nk tau jgk..
kite blasah die same2 k..
hehe33..
orait!
i really2 want 2..
hahaha
mira,
orait bebeh!
huhu
Post a Comment